Taltopia.com - Casting Calls, Contests & Auditions
Login with Facebook

Remove Ads?



All Comments (97):

Back To Contest


gwizthegreat
11/23/2008 4:10 AM
G Wiz The Great is Back in this Shit... Good Looks on Keeping me #1, Im feeling that. Shouts out to TayOfNYC135 Ya tracks is fire too fam. Besure to keep us in ya top slot aiight? May the Best man win!


coolheat1904
11/23/2008 3:54 AM
vote for refugee camp (or just watch and listen). coolheat1904 (:)=+<


FreeDollaz
11/23/2008 3:53 AM
vote dat flame go ham ooff pasta troy beat I stay goin a-wall on da trax


boogieflippo
11/23/2008 2:06 AM
too old skool for me need live band dishing out the lick on the plate and its time to move forward in the live section so rapper could express themselves more. peace.


jaydot89
11/22/2008 8:31 PM
vote 4 rims goin backwards its fire i go hard on these lame ass niggas yall know who yall are


jaydot89
11/22/2008 8:07 PM
o these niggas cant fuck wit me


LISSA71108
11/22/2008 7:57 PM
everyone please vote for where the cash at remix by LISSA71108 and i promise to return the favor


boogieflippo
11/22/2008 1:23 PM
this groove is cool bro needs some guitar lick and drum set need to be uplifted in the production


sherriandl...
11/22/2008 9:12 AM
voted for bounce good music


arfa
11/20/2008 3:40 PM
get with a rap fiends addiction the mc slayer show your love and vote let get em m.a.d records 08


TSE
11/19/2008 9:18 PM
check out da maybach music freestyle and show love and vote for it yall im voting for all da shit i think is hot up on here


gwizthegreat
11/19/2008 9:39 AM
LMAO.. ok


ILL23
11/19/2008 9:23 AM
http://spityogame.com/Bradrick-ILL LISTEN TO THE NEW PRODUCTION!! OR myspace.com/btheillest TO HEAR SOME OF MY SONGS! ONLINE ARGUMENTS.......LOL


streetsRus
11/19/2008 9:23 AM
OK I'LL GIVE YOU YO SHIT BUT IF U COME TO THA D U AINT LEAVE N WIT OUT BEING UNDER ME MY NIGGA. WE RUN THA D WE PERFORM AT CLUBS : EVNY,BLEU, APARTMENTS,ZOO BAR,U JUST A RAPPER.


gwizthegreat
11/19/2008 8:58 AM
Myspace.com/gwizthegreat 880,000 total hits in 2 weeks!!! Holla!


gwizthegreat
11/19/2008 8:58 AM
Yall not even on the Current ranking.. Sad... very Sad...


gwizthegreat
11/19/2008 8:55 AM
Y'all Fools is dead like "Proof" no Pun intended


gwizthegreat
11/19/2008 8:53 AM
Facebook too? LMAO Damn man how lame are you?!? Take that shit back to 8 mile. your not even worth my bars. Yall never bust no Glock or sold no rocks Peepers!


gwizthegreat
11/19/2008 8:52 AM
LMAO @ you posting a Crushspot URL.. Dude thats a daiting site. how i now, I used to be an admin of that shit.. Save them Games you play for Chuckie Booker Homie..


gwizthegreat
11/19/2008 8:51 AM
LMAO @ Streets, R U serious? Fix ya face?? Ha, fix your Play hits fool. 102 hits in one day on this shit, and you only got what? 1? Haw Haw


streetsRus
11/19/2008 8:48 AM
http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?id= 735237018&ref=ts


streetsRus
11/19/2008 8:48 AM
U REAL WHEN U CAN RIP UP ON SUMBODY ELSE BEAT THINK BOUT IT!!!!!! TRACK BALLIN GO OUT TO U TOOO WEAK ASS NIGGA!!


streetsRus
11/19/2008 8:47 AM
HITS AFTER HIT AFTER HIT AFTER HIT AFTER HIT AFTER HIT MY NIGGA WE MAKE OUR OWN BEATS U CANT BE US MY NIGGA


streetsRus
11/19/2008 8:45 AM
http://www.crushspot.com/profile.php?u=MTP_Finest WE FROM THA D WE DO THIS SHIT THA TRACK "WE THA SHIT" GO OUT TO THIS WEAK ASS NIGGA GWIZTHEGREAT LOL FIX YO FACE U LOOKIN STUPID!!!


gwizthegreat
11/19/2008 8:41 AM
www.myspace.com/gwizthegreat 20,000+ hits a day! I promise!


gwizthegreat
11/19/2008 8:41 AM
support the Real Music.. My Own Beats! My own Lyrics, Not other rappers beats! stop havin lil Wayne on repeat yall Posin ass rappers. support G Wiz The Great! Brooklyn'z Own!


gwizthegreat
11/19/2008 8:39 AM
Money.. Cars.. Clothes... Its funny how these fools Rap about it, but aint got shit to show for it when you meet them in person... SMH.


gwizthegreat
11/19/2008 8:38 AM
LMAO @ StreetsRus Spammin the hell out of this tagboard... But anyway... Support the Music... Vote for me.. www.myspace.com/gwizthegreat


streetsRus
11/19/2008 8:36 AM
NEW TRACK CALLED GO HARD JUST LISTEN TO IT WE A THIRSTY GROUP LOOKIN FOR MORE RAPPERS TO EAT MAKE US GO WORLD WIDE WE OUT HERE LETS GET IT GET AT ME AT 313 587 1690 LIL.DON DON


streetsRus
11/19/2008 8:33 AM
START VOTE IN FOR STREETS R US WE FROM DETROIT TELLIN IT HOW IT IS WE REAL AND NEED THAT SUPPORT VOTE!!!!!!!!!!